Reklamefilm om nyt produkt

Faktaboks
Kunde
Deltagere
Antal film
Hvor
Hvornår
: Ørsted
: 110
: 11
: Bella Sky,  Cph.
: Juni 2019

International oplevelse

110 internationale Ørsted medarbejdere var samlet for at blive klogere på et nyt Ørsted produkt. Filmteambuilding.dk skulle hjælpe med dette og deltagerne skulle lave deres egne reklamefilm om det nye produkt.
Det at skulle lave egne film var nyt for mange af de udenlandske medarbejderne, hvoraf de fleste kom fra Taiwan og ikke var bekendte med kreativ teambuilding som filmteambuilding.

Fantastiske resultater

Efter en lidt langsom start, tog processen virkelig fart, da det gik op for deltagerne hvor spændende og sjov en opgave det er at lave egne film. Alle gik passionerede ind til opgaven og medarbejderne oplevede 3 værdifulde, sjove og meget kreative timer – med en aktivitetsform som var helt ny for de fleste. Ørsted fik lavet 11 gode reklamefilm og medarbejderne havde en fest under awardshowet.

“Ørsted har brugt filmteambuilding ved flere lejligheder.
Hvad end det er et lille event med 10 deltagere eller et stor event med 100+ deltagere, så leverer filmteambuilding hver gang. Konceptet fungerer fordi man kan arbejde strategisk, kreativt og inddrage alle – og ved at gøre brug af film, kan man trække resultatet frem igen. Herudover er man garanteret en masse lår-klaskende og tåretrillende grin samt et nyt syn på kollegaerne.”

Mette OdgaardCHW HR Business Partner

Video testimonial fra Ørsted

“Bag kulisserne” ved Ørsted filmteambuilding event.