Elevatortaler

Faktaboks
Kunde
Deltagere
Antal film
Hvor
Hvornår
: Lundbeck
: 90
: 10
: Konventum,
: August 2014

International oplevelse

“Biometric” er en underdivision af Lundbeck. 90 internationale medarbejdere var samlet til seminar i Nordsjælland på konferencecentret Konventum.

Medarbejderne fik til at opgave selv at skulle producere 9 reklamefilm på engelsk, om hvordan de bringer værdi til Lundbeck koncernen med deres produkt “Data Driven Insight”. De skulle lave en elevatortale i reklamefilm format på 60 sek.

Fantastiske resultater

Det blev en særdeles energifyldt dag med mange værdifulde optagelser – og så fik de internationale medarbejdere et indblik i hvordan man kan teambuilde i Danmark.

Efter en super sjov dag fremviste vi de 9 reklamefilm for medarbejderne og afholdte et stort underholdende awardshow.

“This was without competition the best teambuilding activity we have had, and I liked that it didn’t punish people that were old, clumsy or unfit”

Fra spørgeskemaundersøgelse