ELEVATORTALEFILM

Faktaboks
Kunde
Deltagere
Antal film
Hvor
: Louis Nielsen
: 17
: 2
: København

Hvem er vi og hvorfor er vi her?

17 internationale ledere fra brille-producenten Louis Nielsen (SpecSavers) var til strategisk møde i København. De skulle arbejde med organisationens DNA.

Filmteambuilding faciliterede opgaven med temaet “Elevatortaler På Film”

Lederne skulle lave 2 elevatortale film, som fortalte hvem Specsavers er og hvad deres berettigelse er i et blodrødt og top konkurrencepræget marked.
Filmene måtte højst vare 60 sekunder med 10 klip. En meget svær udfordring at finde den helt rette historie at fortælle – på kun 3 timer!

Fantastiske resultater

Der blev arbejdet i højeste gear og lagt en imponerende gejst og energi for dagen. Deltagerne producerede 2 super kreative elevatortalefilm.

Men ikke nok med det!
Trods kun 17 deltagere arrangerede vi et stort opsat awardshow på bedste Hollywood facon.
Begejstringen var meget stor, da de 2 færdige reklamefilm blev vist og vinderne kom på scenen til awards og lange takketaler.
SpecSavers fik deres film. Der var lagt rettighedsfri musik på filmene, så de kunne postes på sociale medier mv.

Det er gået rigtigt fint - tak for jeres professionelle ledelse af dagen. Jeg vil meget gerne have jer i tankerne fremadrettet:)

Laila Kronborg OlesenLearning and development, Northern Europe, SpecSavers

LOUIS NIELSEN “BAG KULISSERNE” FILM