Reklamefilm om værdier

Faktaboks
Kunde
Deltagere
Antal film
Hvor
Hvornår
: Grundfos
: 75
: 8
: Hotel Legoland
: Marts 2017

International oplevelse

75 medarbejdere var samlet på Hotel Legoland til en dag om GRUNDFOS værdier. Der var tid til at genopfriske deres værdier og til at arbejde med og undersøge værdierne på en anderledes facon.
Opgaven lød på at lave egne reklamefilm om værdierne og komme med bud på hvorfor værdierne var vigtige og hvad de betød for dem. Reklamefilmene måtte højst vare 60 sekunder og indeholde 10 klip – en svær opgave, som skulle løses på kun 2,5 timer.

Fantastiske resultater

Der var stor kreativitet blandt deltagerne, og der blev ikke sparet på energi, de gode ideer og konkurrencegenet.

Det blev det til 8 gode kreative GRUNDFOS reklamefilm om værdierne og begejstringen var meget stor, da de færdig redigerede film blev vist under et stort og sjovt awardshow med vindere på scenen til statuetter.